آزمایش بتا هنوز پریودیم عقب نزد زیاد نیست

تصویر
۵ پاسخ

مبارکه خواهر

مثبه بتا عزیزم هفته های شش یا هفتی من 4/600 بود گفتن شش هفته

نه خوبه من یک روزقبل موعدم آزمایش دادم ۵۰بود باردار بودم گفتن یک هفته دیگه بازم ازمایش بده اون موقعه بتا بالا بوددیگه.

ازمایش مثبته
نه خوبه عالیه

نه فک نکنم
خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان دیانا مامان مامان دیانا ۲ سالگی