سلام دخترا میگم من سینه سمت راستم از نوکش خون خیلی کم میاد طبیعیه ؟؟

۵ پاسخ

خواهرم اینجور بود گف اگه از دوسه روز ببشتر ادامه داشت برو دکتر معاینه شو

نه عادی نیست اصلا خطرناکه

نه عزیزم برو دکتر خون خوب نیست حالا ترشح بود عیبی نداشت می‌گفتیم مال بارداری ولی خون بنظرم غیر عادی هست

این موارد مهم باید برد دکتر حتما

نه. دکتر برو

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🥰فندوق🥰 مامان 🥰فندوق🥰 هفته سی‌ام بارداری