۲۲ پاسخ

هاله داره تست مشکوکه منفی کامل نیست به نظرم برین ازمایش خون بتا

با اینکه شیرم کمه ولی خب

بارها ضربه‌ خوردم
به دکترم گفتم میگ ویتامینایی ک مصرف میکنی تاثیر داره
😂😂
منم با کاندوم جلوگیری دارم بارها گول خوردم بخاطر خوردن ویتامین و اینکه خودم یه کله به بچه شیر داده باشم گاهی فقط یه کله شیر خودمو میخوره

عزیزم شیر خودتو میدی یا ویتامین مصرف میکنی برای همین عقب میوفته

مشخصه منفیه

مثبتتت

🥲🥲🥲🥲هاله داره پر رنگم هست😭منم یکی زدم ولی خیلی هالش کمرنگه امروز ظهر زدم یکی‌دیگ شب میزنم کاش منفیییی باشه
تو نگا کن ببین چیهه

تصویر

مبارکه 😁

عزیزم واسه منم همینطور بود سه هفته از پریودم گذشته بود، دوتا بیبی چک زدم هاله داشت دیگه آزمایش دادم منفی بود

مثبته من سر دخترن از این کمرنگ تر بود مثبت شد
انشاا...هر چی خیره همون بشه برات
احتمالا شیر خودتم میدی از اونم باشه

ولی هاله انداخته

این که مثبته🙃🙃🙃

نه منفیه هاله نداره

هاله داره همون لحظه افتاد ؟ اگه بعد یه ربع افتاد خط تبخیره

مثبته ک خاااهر

هاله داره ک

حاله دارع ولی

یکی دیگه بزن خیالت راحت شه یه هاله ریزی داره

هاله داره مثبته

عزیزم ماه پیش برا منم این اتفاق افتاد. خط دوم بی بی چک من خیلی واضح تر از شما افتاد و کامل مثبت بود انگار. منم کلی استرس کشیدم و حتی گریه کردم. فردا صبحش دوباره تکرار کردم قطعی منفی شد و خداروشکر همون روزم پریود شدم. نگران نباش به اینا نمیشه قطعی اعتماد کرد

هاله داره بنظرم

مثبته

سوال های مرتبط