من سر بچه اولم اینطوری بودم خیلیییی کم تکون میخورد.شاید روزی مثلا یکی دوبار اونم خیلی ضعیف.چندبار نوار قلب جنین رفتم همه چی اوکی بود.دیگه فهمیدم مدلش اینطوریه کم تکونه.شما هم به دکترت بگو چندبار نوار قلب بگیرن ازش خیالت راحت میشه
واسه منم همینجوریه خیلی کم تکون میخوره بعد غذا ک تکون نمیخوره کلا ساعت یا حرکت مشخص و منظمی.نداره منم نگران میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.