۲ پاسخ

بعد از ۳ ماه باز باید تمدید کنی؟؟

روش مطمعنی هست به نظرت؟
من دو دلم که انجام بدم یا نه
بعضی وقتا میگم کاش برم آیودی بذارم ولی اونم مطمعن نیست

سوال های مرتبط

مامان سوگل مامان سوگل ۲ سالگی
مامان مانیار👶 مامان مانیار👶 ۱۲ ماهگی