روز ۱۷ آی . یو . آی
آزمایش منفی

۶ پاسخ

انشالله ماه بعد طبیعی باردار بشی عزیزم من بعد ۷ سال ای وی اف کردم منفی شد اون همه هزینه اون همه درد و آمپول نشد ک نشد..ولی ۸ ماه بعدش ک بیخیال بیخیال شدم فقط خواستم ب خودم فکر کنم ببخشیدا فقط با دو بار رابطه تو اون ماه باردار شده بودم..کلیم خونه تکونی کرده بودم وسایل سنگین جا ب جا کرده بودم رفتم دکتر سریع فرستاد سنو رفتم قلبشم تشکیل شده بوده انقد حالم ی جوری بود خانوم دکتر سنو منو بغل کرد گریه نمیکردم ولی گیج منگ بودم این روز آروز میکنم برات انشالله خیلی زود

واقعا ۴۷سالتون ؟

ایشالله ماه آینده مامان میشی

متاسفم عزیزم
مشکلتون چی بوده ای یو ای انجام دادین

کاش خدا خودش برامون معجزه کنه
😔😔😔

ایشالا سری بعدی مثبت میشی

سوال های مرتبط

مریمی مریمی قصد بارداری