انشالله ماه بعد طبیعی باردار بشی عزیزم من بعد ۷ سال ای وی اف کردم منفی شد اون همه هزینه اون همه درد و آمپول نشد ک نشد..ولی ۸ ماه بعدش ک بیخیال بیخیال شدم فقط خواستم ب خودم فکر کنم ببخشیدا فقط با دو بار رابطه تو اون ماه باردار شده بودم..کلیم خونه تکونی کرده بودم وسایل سنگین جا ب جا کرده بودم رفتم دکتر سریع فرستاد سنو رفتم قلبشم تشکیل شده بوده انقد حالم ی جوری بود خانوم دکتر سنو منو بغل کرد گریه نمیکردم ولی گیج منگ بودم این روز آروز میکنم برات انشالله خیلی زود
واقعا ۴۷سالتون ؟
ایشالله ماه آینده مامان میشی
متاسفم عزیزم
مشکلتون چی بوده ای یو ای انجام دادین
کاش خدا خودش برامون معجزه کنه
😔😔😔
ایشالا سری بعدی مثبت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.