خانما من جیگر خوردم تو حاملگی مشکلی که نداره

۸ پاسخ

مشکل داره!

جیگر منع

بعد اینکه خوردی میپرسی
دیگه نخور

تنها چیزی که خطر زیادی داره جگره ولی حالا یه بار خوردی نمیدوتستی اشکال نداره دبگه نخور

چرا اتفاقا مشکل داره ولی دیگه نخور

یبار هیچی نمیشه نترس

ویتامین aزیادی که داری باعث سقط میشه مخصوصا تو هفته های اول که جای جنین خیلی شل هستش
سعی کن دیگه مصرف نکنی

نخور ضرر داره ویتامین Aداره برای جنین خیلی ضرر داره دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد