مشکل داره!
جیگر منع
بعد اینکه خوردی میپرسی
دیگه نخور
تنها چیزی که خطر زیادی داره جگره ولی حالا یه بار خوردی نمیدوتستی اشکال نداره دبگه نخور
چرا اتفاقا مشکل داره ولی دیگه نخور
یبار هیچی نمیشه نترس
ویتامین aزیادی که داری باعث سقط میشه مخصوصا تو هفته های اول که جای جنین خیلی شل هستش
سعی کن دیگه مصرف نکنی
نخور ضرر داره ویتامین Aداره برای جنین خیلی ضرر داره دیگه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.