۷ پاسخ

پسره من ک میگم نکن شروع میکنه داد زدن

چن بار ماشین هاش رو پرت کرد منم گفتم برش میدارم و برش داشتم دیگه از سرش افتاد

اره دمپایی هاشم پرت میکنه

میگم پرت کردن کار بدیه فقط توپ های بازی رو پرت میکنن نه وسایلو

اگه شکستنی نباشه کاری ندارم ولی هی انجام بده باهاش دعوامیکنم

اگر یکی دوبار باشه معمولا هیچی اما اگر لج کنه یه چشم غره میرم تا بفهمه کارش اشتباهه

بعضی اوقات.اگه شکستنی نباشه هیچی
البته من وسایلی رو که واسم مهمه از جلوی دستش برمیدارم

سوال های مرتبط