گرمی کرده بچه بهش شیراینا نده فعلا بهش... خاکشیر.. آلو بخارا..نبات یاعسل..یکم لیمویاابلیموطبیعی بعد بزار یخچال ۴..۵ساعت باشه بعد بده بخوره. براش شربت چهارتخم با لیموطبیعی یاابلیمو طبیعی یکم زعفران یکم عسل یا نبات بندازبزاریخچال ۴.سال باشه بده بخوره همین شربت رو بدون چهارتخم هم میشه درست کنی هم میتونی همه شونو میکس کنی قاطی کنی هم خوشمزه هست هم خیلی خوبه خوب میشه بخاطر گرما هست دندون هاش 🙂
فک میکنم ویروس باشع پسرم همینطور شد
از گیلاسه لامصب خیلی باید تو خوردنش احتیاط کرد و با هر غدایی نخورد اشکال نداره خوب میشه
اگر باز بالا اورد شربت دمیترون بده ویذوس باشه استفراغ قطع میشه بعد اسهال میشه
بنظرم هیچی نده
هیچی یکم آب بده مزه دهنش تغییر کنه
شاید ترش کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.