مال من ۲۸ بود سرکلاژ شدم .....دوهفته استراحت مطلق فقط برا سرویس بلند میشم
اصن پله نمیرم
حموم فقط دو دقیقه اونم نشسته ....سرویس فقط فرنگی
غذای نفخ دار نمیخورم...شکم باید رون باشه
عزیزم حتما باید استراحت باشی و حموم هم کمتر زیر آب گرم ولی نشستن ضرر نداره هر ۲۰ دقبقه یا نیم ساعت باید تغییر حالت بدی مثلا بلند شی سرویس هم حتما باید فرنگی باشه
مریمممم😏😂😂
من طول سرویکس ۲۵، استراحتم، حتما باید از توالت فرنگی استفاده بشه، حموم تایم کوتاه هر یک روز درمیون میرم اما با آب ولرم رو به سرد، سعی کن بیشتر دراز بکشی ، پله هم نباید بری ، من خونم پله داره جز موارد ضروری بیرون نمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.