زیادی خودتون رو نگران میکنید مامانا بچه الان اونقدر نباید وزن داشته باشه ماه هفت برای وزن گیری جنین هستش از ماه هفت نگران کننده اس اگر کم باشه اونم با تغذیه سری چاق میشه آنقدر ذهنتون رو درگیر این چیزا نکنید منم بچم انومالی ۲۳۴گرم بود انشالله از ماه هفت اون چیزای ک ب جنین وزن میده رو بیشتر میخورم خدا کنارمونه
۲۳۴گرم
من ۱۶ هفته ۱۵۰ گرم بود 😐
امیدوارم بودم تا انومالی بشه ۲۰۰ به بالا حالا ینی ۳۰۰ هم کمه؟؟
همشم دارم چیزایی که برای وزن گیری هست میخورم چیکار کنم دیگه 🤦
من 18هفته 217 گرم .
البته من اصلا غذا نمیخورم 15 کیلو وزن کمکردم
آنومالی۳۰۵ بود که دکتر گفت کم هست آ اس آ،امگا داد تو ۲۴ هفته باز سونو دادم شده بود ۶۲۵ گفت حالا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.