۱۳ پاسخ

هر چی میخواد اگر مناسب نیست بدی دستش گریه میکنه که میخواد باید سرشو با ی چیزه دیگه گرم کنی اونو یادش بره نه اینکه برای اینکه گریه نکنه هر چی بخواد بهش بدی

ارهههههههه دقیقاااااا😄
نه عشقم اهمیت نده به حرف کسی این دورشونه رد میشه
با ارااامش بگوو بااااشه بابا حالا میدمد🤣

دختر اون چه میدونه لوس چیه کوچک هست حالا بچه هست دیگه لوسش کن با گریه می‌فهمونه حرفشو بعد خودش خوب میشه

اقتضا سنش درست میشه

طبیعیه همه بچه ها همینن ، پسر من کلا بچه خوش اخلاقی بود از اول ولی از وقتی فهمیده که خواسته هاشو میشه با گریه و اشاره بیان کنه سر همین موضوع با گریه میفهمونه منظورشو، پس نمیشه بگیم تربیته

شاید داره دندون درمیاره بهانه گیر شده

حواسشو با یچیز دیگه پرت کن

عزیزم این رفتاراش اقتصای سنشه. چون هنوز هیچ راهی واسه فهموندن منظورش بلد نیست. نه حرف میتونه بزنه نه ایما و اشاره بلده. خودشم اذیته از این که نمتونه بفهمونه بهتون. واسه همین گریه میکنه یا جیغ میزنه.
هنوز خیلی کوچیکه. این که میگن نذارین بچه با گریه چیزی به دست بیاره واسه بالای دوساله. اتفاقا زیر دوسال باید سریع یا اون چیزی که میخواد بدین با اولین نق یا حواسشو پرت کنین که گریه نکنه. بوعکس بالای دوسال وقتی چیزی که میخواد خوب نیست باید بذاری اینقدر گریه کنه که بفهمه گریه الکی جواب نمیده.

عزیزم بچه این سنی لوس شدن چ میفهمه، اطرافیان حرف نزنن نمیشه!!
تو این سن این رفتارها عادیه، اول اینکه اگه میدونین قراره برای فلان چیز گریه کنه و شما بعد بهش بدید از همون اول قبل گریه بهش بدید، بعدم وقتی گریه میکنه اول توجهشو ب ی چیز دیگه جلب کنید، مثلا بگید ای واای توپ رو نگا، یا این عروسک و ببین بعد ک ی لحظه توجهش جلب شد بعد مثلا بغلش کنید، یا موقع پوشک کردن ی چیز جدید بدید دستش ک سرگرم شه، یا براش صداهای خنده دار تولید کنید هواسش پرت شه

عزیزم خیلی طبیعی هست
دختر منم کوچیکتر بود این. رفتار رو داشت الانم داره ولی کمتر شده
گاهی در برابر چیزایی که واسش ضرر داره مقاومت کن ولی خب سختم نگیره من به دکتر گفتم گفت روند طبیعیه
ولی سعی کن خیلی هم‌کوتاه نیای

واای پسرمن الان دوسالونیمش الکی برای همه چی گریه میکنه اصلامیمونم چیکارکنم

دختر منم اینجوری شده .
همشم باید پیشش بشینم تا میرم حتی دسشویی گریه میکنه

هنوز خیلی کوچیکه آخه متوجه نمیشه

سوال های مرتبط