شما با بچه ها میرید روضه؟؟

۱۰ پاسخ

بله. اصلا به خاطر اون میریم😊

نه هم بچه اذیت میشه هم بقیه

آره، چندشب رفتیم روستا خودمون مراسم، چندشب هم روستا همسرم، براش دفترنقاشی و مدادرنگی با خوراکی هایی دوست داره میبرم، یه کم با بچه ها یا خودش بدوبدو و بازی میکنه،هروقت خسته بشه، خودش میشینه کنارم و نقاشی میکنه، البته اینم بگم، اذیتش میکنه، بهونه میگیره، جیغ و گریه میکنه، خسته شدم، گشنمه، تشنمه، این میخوام، چرا فلان عروسکم نیاوردی، اینا رو هی بهونه میگیره، ولی خب یه جوری سرش گرم میکنم تا مراسم تموم بشه.

اره همه رو‌ باهم رفتیم

نه بقیه گریه میکنن میترسه میگه چی شده

اره خیلی پسرم دوست داره هر شب رفتم

نه عزیزم
من فقط خونه مادرشوهرم روضه رفتم اونم فقطروزای تعطیل که شوهرم باشه
آرمان رو نگه داره

اره چون خیلی دوست داره با بچه‌ ها‌بازی میکنه خوشش میاد

اره یه شب رفتم از دماغم در اومد تنبی شدم بدون شوهرم جایی نرم خدایی خیلی کمکمه اگه نباشه فلجم اصلا چون جز شوهرم کسی نیست کمکم کنه

❤️❤️❤️

سوال های مرتبط