کجا رفتین شما اونجا صدا نمیاد مجبوریم بریم بخواطر بچه ها خیلی وضع خرابه من دارم از ترس سکته میکنم کم مونده گریه کنم لطفاً اگه جای هستین که خبری نیست به منم بگین بیام
شیراز اینقدر وضع خرابه؟ 😐😐😐
اگر جایی دارید برید حتما
ما جا داریم هر روز هم زنگ میزنن ک بیاین خودمون نمیریم من خونه مامانم هسم شوهرمم سرکار مامانم هم میگ خداروشکر سمت ما اقد شرایط بد نیس موندیم خونه
ما شهرستان هستیم
جا ندارید تشریف بیارید خونه ما
در هم خوش میگذره 🥹❤️
فیروزآباد هستیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.