۸ پاسخ

اصلا انقدر افسرده ام حال ندارم ماشین رو روشن کنم ،هی میرم می بینم خوابیده باطریش ،ب زور روشن میکنم باز برمیگردم میام خونه
کجا بریم ،با کدوم پولا ،خدا نابودشون کنه که تو اوج جوونی نابودمون کردن

اصلا. روز بیرون نمیرم با کارای خونه بچه داری آشپزی ….

شب میریم ما که

هوا سرد شده الان
وگرنه میرم

اره ما معمولا میریم

نهایت قبل از اذان خونه ام

نه نمیرم بیرون

غروب به بعد سعی میکنم نرم فعلا جو آرومه

سوال های مرتبط

مامان رادوین ❤ مامان رادوین ❤ ۲ سالگی