۵ پاسخ

نه دیه اگه خواستی از پوشک بگیری دیه هیچ وقت سراغ پوشک نرو که اونجوری هم برای تو سخته هم برای خودش

نه بیزون نمیبندم قبلش میبرم دسشویی اگه بیشتر از یه ساعت بیرون باشمم همون بیرون جیشش میگیرم مسافرتم رفتم تو راه نگه داشتیم جیش کرد

منم گرفتم ازجیش بیرون نمیبندن ولی توخونع خیلی خطاداره

من دو هفته اس گرفتم از پوشک بچمو البته خودش نمیخواست پوشک بشه دیگه همه جا هم رفتم حتی مسافرت🙈

من تا به هفته جایی نرفتم

سوال های مرتبط