# فرزند پروری
# پوشک
میکرو چطور شد ؟

تصویر
۱۷ پاسخ

طبیعی و قشنگه😍

چه قشنگ. ماشالله مژه هاتم چه خوشگله چیزی بهشون میزنی؟؟

آره خیلی قشنگ شده طبیعی چشم هاتم خیلی خوشگله

عالی عزیزم .منم پارسال میکرو انجام دادم

عکس قبل میدی عزیزم

عالی شده

چه خوشگل 😍

عالی

خیلی خوشگله
چند گرفت ازت
عکس قبلشو داری من اگه اینطوری باشه همین فردا میرم تا حالا انجام ندادم میترسم بد بشه😂

مبارکت باشه
قشنگ شده

چشمامون شبیه همه 🥺.

خیلی قشنگ ابروعات هم چشات هم مژه هات ♥️

چ‌طبیعی قشنگ شده
کجای تهران رفتی چقد دادی

میشه ترمیم نرفت دیگه من خاطره ی خوبی از ترمیم ندارم

خوشگل
چندد؟
درد داره؟

زیبا و طبیعی👌🏻

عکس قبلشم داری
مبارکه قشنگه

سوال های مرتبط