🥲🥲🥲من یزدان اگه گریه کنه چشماش اشکی بشن خودمم باهاش گریه میکنم
از کجا میفهمین بازه یانه
برا منم تازه سه هفتس خوب شده واقعا ماساژ اوکی کرد وگرنه کلی دکتر بردم و قطره ریختم فایده نداشت گوشه چشم سمت بینی را رو ب پایین ماساژ بده هر ساعت پنج بار تکرار کن بمن دکتر اینو گفت انجام دادم اوکی شد
عیب نداره نهایت میبری چشم پزشکی میل میزنه بازمیشع. اصلا هم اذیت نمیشع بچه
ماساژ بده خواهر دو روزه باز میشه ، فقط ماساز درست بده، من اولش اشتباه ماساز میدادم
منم آرسام داره ۸ ماهش میشه هنوز باز نشده انقد خودمو سرزنش میکنم😥😥
مال دخترع منم 🫠🥺🥺🥺🥺
مال پسر منم هنوز باز نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.