۹ پاسخ

اگه شدیده برو دکتر ولی خودتم میتونی شیاف پروژسترون یکی شب بذاری یکی صبح بهتر میشی عزیزم

بابا این درد ها هفته های. اول عادیه فقط نباید خونریزی‌کنی خب چون‌که داره رحم جوری تنظیم‌میشه که دیگه پریود نشه برای همون درد داری تا یه هفته دی‌ه درست‌میشه شایدم تا چند روز دیگه

دردپریودی دردکمر دردپا اگه هست اوایل طبیعیه گلم
فقط استراحت کن شیافتواستفاده کن
هفته بالاتربرن دردای پریودم میرن
اکثراتاتشکیل قلبش دردای پریودی هست

یه وقتایی شدید می‌شه

این دردا طبیعی،اگر خیلی اذیتی و نگرانی برو دکتر

من از روز اول کمر دزد داشتم همچنان دارمم 🥲

ولی منم دل‌درد و کمر‌درد دارم به دکتر گفتم گفت که طبیعیه

اگه همراه با خونریزیه حتما دکتر برو

من پنچ هفته هستم ولی تو واژنم فشار خفیف دارم زیر دلم درد میکنه کمرم درد میکنه نمیدونم طبیعی هست یا ن

سوال های مرتبط

مامان جوجو🤱 مامان جوجو🤱 هفته ششم بارداری