بچها دل‌درد و نفخ دارم و کمردرد طبیعیع بنظرتون

۷ پاسخ

دوستان ابمیوه اناناس بده بخورم؟

آره عزیزم

گاهی نفخ بخاطر قرص آهن هم هست
آهن چی استفاده میکنی؟

طبیعیه، خورد و خوراکت رعایت کن چیزای سالم بخور ، قند مصنوعی کلا حذف کن نفخت خوب میشه

طبیعیه استراحت کن

آره عزیزم طبیعیه

آره عزیزم استراحت کن فقط

سوال های مرتبط

مامان سورپرایز خداجون مامان سورپرایز خداجون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری