۳ پاسخ

شما دکتر نرفتی؟منم اوایل لکه بینی داشتم ولی دکتر برام شیاف نوشت

برای هر لکه بینی یا درد شدیدی بهتره پیش دکتر بری، ولی اگه فقط یکبار بوده و ادامه نداشته احتمالا برای لانه گزینی جنینه و اشکال نداره، اگه ادامه داره و بیشتر از یکبار لک دیدی برو دکتر و باید سونو بشی ، کسایی که لکه بینی دارن باید شیاف استفاده کنن

بهتره بری دکتر اگه لازم باشه شیاف بهت میده

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری