شما دکتر نرفتی؟منم اوایل لکه بینی داشتم ولی دکتر برام شیاف نوشت
برای هر لکه بینی یا درد شدیدی بهتره پیش دکتر بری، ولی اگه فقط یکبار بوده و ادامه نداشته احتمالا برای لانه گزینی جنینه و اشکال نداره، اگه ادامه داره و بیشتر از یکبار لک دیدی برو دکتر و باید سونو بشی ، کسایی که لکه بینی دارن باید شیاف استفاده کنن
بهتره بری دکتر اگه لازم باشه شیاف بهت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.