سلام عزیزان 6هفته 3 روز لکه قهوه ای دارم طبیعیه یا نه

۵ پاسخ

نه عشقم برو پیش دکترت کلا هرلکه بینی تو بارداری خوب نیس خیلی خطرناکم نیس ولی خوبم نیس

منم اوایل داشتم رفتم بیمارستان شیاف دادن و استراحت

شاید هماتوم داشته باشین باید برین دکتر شیاف میده

چندروز نبودا امروز اومده

منم دارم ... سوال منم هس🥲

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری