لکه قهوه ای تو‌هفته من طبیعیه؟

۹ پاسخ

سلام لکه بینیت بهترشد؟

فدات🥰

حال جنین خوبه؟

رفتی دکتر؟چی شد؟

نه طبیعی نیست انشالله که مشکلی خاصی نیست بهتر بری دکتر

من اونجوربودم هماتوم داشتم سونواولی نشون نداد شیاف میذاشتم لکه بینیم شد خونریزی رفتم سونومشخص شدهماتوم دارم یه لخته دفع کردم.بازهرازگاهی خونریزی میکنم جفتم خیلی پایینه

برودکتر.احتمالابازیه سونوکنن بعدبهت شیاف میده.هماتوم نداشتی؟

سونو رفتی؟

سونوتشکیل قلب دادی؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری