۴ پاسخ

من ازوقت فهمیدم باردارم صبح و شب میزارم اسپرینم میخورم چون دوتا دیگ از دست دادم

منم دارم

منم لکه بینی دارم

سلام عزیزم خوبی
از چند هفته شیاف گذاشتی
منم امروز لک دیدم

سوال های مرتبط

مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری