۱۴ پاسخ

۱۸ ماهگی شیر خودم
۱۹ ماهگی شیر خشک

دوسال و دو ماه
اگه ازم بپرسی میگم نهایت یکسال و نیم بسه

دقیقاااااااااااااااااا دو سالگی

دو سال و یه ماه

دو سال و یک ماه شیر خورد

ینی تا دوسالگی دیگ تموم شد خوذدنش

قبل ۲

من دوتادخترام شیرمادر خوردن حدود22ماهگی گرفتم

یکسال و‌۱۰‌ماهگی گرفتم،همیشه زیر سینم‌میخوابید،هیجوره دیگ‌نمیخوابید،برام کابوس شده بود ک چجوری بگیرمش،،دیگ رفتم شهر پدرم اینا،اونجا انقد میبردمش بیرون ک خسته میشد میگرفت میخوابید،ولی خب یه هفته ایی هی بهونشو میگرفت

20ماهگی شیر مادر

۱سال و۷ ماه شروع کردم ۱سال و۱۰ ماه کامل گرفته شد

دو سال تکمیل ، خیلی هم راحت بودچون اون لحظه به ی درک خاصی میرسن که میتونن راختر قبول کنن

من3سالگی البته شیرخشک بود

۱ سال و ۱۰ ماه بود

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا و حلما مامان امیر رضا و حلما ۴ سالگی
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو ۳ سالگی