۱۸ ماهگی شیر خودم
۱۹ ماهگی شیر خشک
دوسال و دو ماه
اگه ازم بپرسی میگم نهایت یکسال و نیم بسه
دقیقاااااااااااااااااا دو سالگی
دو سال و یه ماه
دو سال و یک ماه شیر خورد
ینی تا دوسالگی دیگ تموم شد خوذدنش
قبل ۲
من دوتادخترام شیرمادر خوردن حدود22ماهگی گرفتم
یکسال و۱۰ماهگی گرفتم،همیشه زیر سینممیخوابید،هیجوره دیگنمیخوابید،برام کابوس شده بود ک چجوری بگیرمش،،دیگ رفتم شهر پدرم اینا،اونجا انقد میبردمش بیرون ک خسته میشد میگرفت میخوابید،ولی خب یه هفته ایی هی بهونشو میگرفت
20ماهگی شیر مادر
۱سال و۷ ماه شروع کردم ۱سال و۱۰ ماه کامل گرفته شد
دو سال تکمیل ، خیلی هم راحت بودچون اون لحظه به ی درک خاصی میرسن که میتونن راختر قبول کنن
من3سالگی البته شیرخشک بود
۱ سال و ۱۰ ماه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.