لقاح دیر تشکیل شده دیگه ، ادم از روز پری که حامله نمیشه ،
منم اخرین پریودم ۱۳ اردیبهشت بود ، با اولین روز اخرین پری حساب کردنی میشدم ۷ که رفتم سونو ، گف هفته پنجی و دو هفته دیگه بیا ، الان ۶ رو تموم کردم و رفتم توی هفت ،
منم ۵اردیبهشت اخرین پریودیم بود رفت رفت هفته پیش گفت ۶هفته اته الان این هفته تازه میرم ۸هفتگی برم ببینم قلب بچه تشکیل شده یانه
تخمک گذاری و لقاح بعد از پریوده دیگه معمولا ده روز تا دو هفته دیرتر از تاریخ آخرین پریود لقاح انجام میشه
عزیزم دو هفته ک فقط پریودی حساب میشه و بستگی ب لقاح و تخمک گذاریت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.