۲ پاسخ

منم یه روز ندارم یه روز شدید دارم ک هر ده دیه باید نوار عوض کنم طوری ک میزنه بیرون همچنین خونی زیادی تا بحال نداشتم

سلام
مطمئنی هر سه بار پریود بوده؟ یعنی قطع نمیشد وسط هاش؟

تا دو ماهگی صبر کن
اگر بازم این طوری شد،‌حتما برو دکتر

سوال های مرتبط