با بچه لجباز چه جوری باید رفتار کرد ؟

۱۱ پاسخ

من کتک میزنم حسابی

حتما براش قصه بگو ،قرص فولیک اسید ۱ بعد صبحونه بده بخوره ضرری ندارد اضافه شم دفع میشه،ببر حموم آب بازی کنه،ببر پارک ،براش تشویق تنبیه بزار،رفتارت باهاش ملایم باشه صبور باش درست میشه

من باش نمیزتره ببرم

وای دختر منم تنهاس
نق و غر و بهونه

سرما هم‌ک خورده دیگه دو برابر

عزیزم بچه رو تا ۷ سالگی باید ب حال خودش بذاریم.نه مشاور کاری میکنه نه خودت درستش میکنی...بچه از ۷ سال ب بعد مفهوم لجبازی و تربیت رو میفهمه ..تا حدودی خوب و بد رو تشخیص میده..الان هر کاری کنی فقط بدترش میکنی

به خدا قسم الان پاهاش گذاشت جلو دهن بهداد میخواهیم خفه بشه

من خیلی محراب کتک میزنم تچاعصابم خرابه

یه خواهش فاطمه خانوم شمابردی هرچی بهت گفت بهم بگو

مشاوره کودک یا ببر خانه کوچک اینجوری یکم از لح بازی هایش کم میشه

توروخدا راهی فهمیدی ب منم بگو
دیونه شدم از دستش .

باید باهاش خوب رفتار کرد ببرش مشاوره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۵ سالگی