خب عزیزم با توجه به تجربه های دوستان بهتره همین فرداشب بی بی بزنی چه مثبت چه منفی بعدش برو ازمایش
عزیزم نارحت نشین ولی دکترت خیلی گاگول بوده که گفته بیستم مال همه یا روز 14 یا پونزده من خودم روز سیزده رفتم منفی و روز پونزده رفتم که منفی و قطع کردم میدونی این دارو ها چقد عوارض دارن به خاطر همینه که میگن روز پونزده برین که اگه منفی بود سریع قطع کنن دارو رو
عزیزم راستش دیگه الان باید بری آزمایش صددرصد معلوم میشه انشاءالله که مثبتی ولی اگه منفی هم شدی خدایی نکرده این همه دارو استفاده نکنی قطعشون کنی
دعا کنین خانما برام مثبت بشم خیلی تا الان درد کشیدم
اگه باردار باشی همیطو قرصا بخوری خطر داره؟
نه دختر برو ازمایش بده منتظر نمون.کی گفته بیست روز
14روز ازانتقال معلوم میشه بی بی چک بزن
بهم گفته اصلا بی بی نزن ولی من روز ۵ و ۱۲ زدم گفته روز ۲۰ که شد برو آزمایش
اگر روز 17انتقال هستی خب تست بزن الان
درد عادی شاید از بارداری باشع
چرا نمیری ازمایش
مگه نباید ۱۵ انتقال ازمایش داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.