مرکز روزبه ماندگار تهران
موسس دکتر تبریزی
کلینیک آوینه....برای دکتر بیتا حسینی
ولی خود دکتر بیتا حسینی عالیه که مشاوره نداره ولی اگه بتونی بری کلاس هاش که خیلی عالیه.... بی نظیره....
من تا حالا فردی به علم و دانش ایشون ندیدم واقعا....
طبق تجربه، توصیه میکنم کسیکه کلینیک معرفی میکنه انتخاب نکنید چون تجربه بد باعث میشه اعتمادوون به تراپی و مشاوره کم شه
من روان درمانگر و روانشناس عالی میشناسم، یکی مشهده سمیرا رضایی، یکی تهرانه مهسا مقدم فر. خواستین بدم شماره هاشونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.