۳ پاسخ

فقط تب داشت پسرم و بی حال بود ازیترودادم و پلارژین وپاراکید

تب بی‌حالی بی قراری
اسهال و استفراغ گاهی

تب استفراغ بعضی ها هم اسهال
که دختر من فقط تب شدید داشت و گاهی بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان جــانــان مامان جــانــان ۲ سالگی