من ۱۷۰۰ خریدم خیلی تنگه وقتی میپوشم انگشتای پاهام پف میکنه فشار میاد بهش ....ولی اگه تنگ هم نباشه هیچ اثری نداره ....شنیدم تو بیمارستان همراه رو میفرستن که بره بخر
نه من که نگرفتم
۳۷۰۰
.
من جوراب واریس رو خود بیمارستان پرستارش پام کرد
دیگ پیامه از دیروز ک اومدم خونه فقط امروز در آوردم دوش گرفتم باز پام کردم
من 600تومن ولی برای زایمان نخواستن
بله عزیزم واجب
ی خورده سخت هست روزای اول پات کنی ولی خب لازمه
اره به من گفتن خریدم ۳۸۰هزار تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.