بدن بچهاتون با چی چرب میکنید؟روغن بادام شیرین خریدم خوبه؟؟

۴ پاسخ

من وازلین مخصوص نوزاد وی کر خریدم عالیه

لوسیون بدن ماستلا چرب نمیکنه آبرسانی میکنه خیلی خوشبوعه

پماد اد

زیتون شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی