۳ پاسخ

من خیلی خوبه از بدو تولدش تا ۱ ماهگی ۱۵۰۰ وزن داد ب بچم

من میدم وزن نرمال میده به بچه و مثل نان خیلی بالا نیست وزن دهیش ولی به صورت نرمالع و حس میکنم شبیه ترین شیرخشک ب شیر مادرع

من واسچی

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی