۴ پاسخ

منم فشارم بالا هست بیخیال شدم خودمو کلا

برو دکتر قرص بده

تو بارداری ام فشار داشتی؟

بنظرم یه دکتربرو فشاربالاخوب نیس عزیزم برو خیالت راخت بشه

سوال های مرتبط