۴ پاسخ

من تا سه روز پیش کارم همین بود همش باید شیر میدادم تا وقتی زیر سینم بود خوب بود همین که سینمو در میوردم بی‌قراری میکرد یا تو بغل یا زیر سینه تا اینکه شیر خشک کمکی رو شروع کردم الان آروم آرومه قشنگ می‌خوابه شماهم امتحان کن شاید سیر نمیشه

اره همه بچه ها اینطورین تا سه ماهگیو تموم کنن که یکم بااسباب بازیهای بالاسرشون بازی کنن

منم فکر میکردم بچه من فقط اینجوریه. پس این بلاگرا میکن بچه شون روتین خواب داره جیه

من کنارشم میشینم بازم بلند میشه خواهر

سوال های مرتبط