خانومابرای بیمارستان پوشک سایز چندبگیرم که بزرگ نباشه یک بگیرم یا صفر

۷ پاسخ

دو قلو صفر ام بزرگه

یک بسته صفر بگیر
یک بسته یک واسه هردوشون استفاده کن هرچقدرم ریز باشن فوری در حال رشدن سایز صفر خیلی کوچیک میشه به کارنمیادمیمونه رو دستا

صفر بگیر

صفر بگیر

یه بسته صفر بگیر یه بسته یک

همه میگن صفر
منم صفر گرفته بودم و گرفتم
البته بستگی داره چند کیلو باشه بالای سه ۱ اوکی تره

صفر بگو واسه بچه تازه به دنیا اومده میخام

سوال های مرتبط

مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فردین ونینی 🩵 مامان فردین ونینی 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری