آره خب
هر چی بتا بالاتر باشع هفته بالاتره
از ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ میتونی بری ساک بارداری رو ببینی
بعد داخل سنو بهت میگه دقیق چند هفته ای ک برای سنو قلب میتونی بری
بالای ۱۵۰۰,می تونی بری سونو ساک ببین
نه گلم بتا بره بالا رشد جنین نشون میده بیاد پایین خطرناکه تشکیل قلب برای هفته هفت تا هشت
نه من 5500بود باید هشت هفته برم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.