زودهه
ن نرو من بتام ۲هزار و خورده ای بود رفتم سونو فقط ساک و کیسه زرده بود
قلبش هنو تشکیل نشده بود
طبق پریودی ۶ هفته و ۲ روز بودم
ولی سونو گف ۵ هفته و ۱ روزم
مبارکه
سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید آخرین تاپیک منو جواب بدید
ن ۷ هفته - اما دکتر برو مکمل و شیاف میده ک لکه بینی نیوفتی- ازمایش هم مینویسه
مبارکه😍 به نظرم میتونی بری سونو ولی احتمال اینکه هنوز قلب تشکیل نشده باشه زیادِ
بزار ۶ هفته و ۳ ۴ روز برو
10روز دیگه برو اگه 5هفته هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.