عدد تیتر بتا روز موعد۱۵۵۱.۰ بود برم سونو ینی قلب تشکیل شده؟

۷ پاسخ

زودهه

ن نرو من بتام ۲هزار و خورده ای بود رفتم سونو فقط ساک و کیسه زرده بود
قلبش هنو تشکیل نشده بود
طبق پریودی ۶ هفته و ۲ روز بودم
ولی سونو گف ۵ هفته و ۱ روزم

مبارکه
سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید آخرین تاپیک منو جواب بدید

ن ۷ هفته - اما دکتر برو مکمل و شیاف میده ک لکه بینی نیوفتی- ازمایش هم مینویسه

مبارکه😍 به نظرم میتونی بری سونو ولی احتمال اینکه هنوز قلب تشکیل نشده باشه زیادِ

بزار ۶ هفته و ۳ ۴ روز برو

10روز دیگه برو اگه 5هفته هستی

سوال های مرتبط