پاشویه کن، شیاف بزار، استامینوفن بده
شیاف ندارم 😭😭😭
عزیزم دخترمنم ۳شنب داره....چنتا زدن براش
خیلی مراقب باش عزیزم امشب تا صب بیدار بمون پسر منم یه دفعه تبش رسید به ۴۱ درجه تا صب پاشویه کردم دستمال گذاشتم رو سرش شیاف استامینوفن گذاشتم تا کم کم اومد پایین
پاشویه کن اگه پایین نیومد مجازی شیاف بزاری
مداممواظب باش
پاشویه کن پاهاش پیشونی زیر بغل کف پاهاش
پاشویه کن اگه بازم پایین نیومد شیاف استامینوفن ۱۲۵ بذار
شیاف استا ۱۲۵
پاشویه کن مدام تبش رو چک بکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.