۸ پاسخ

من هم اپتامیل دادم هردونوعش هم نان وزن دهیش نم عالیه

عزیزم چرا راضی نیستی؟من امروز ب گفته دکترش گیگوز گرفتم براش اما هنوز ندادم بهش

من پرونوترا میدم از همون اول گاهی گیر نمیاد ساده میدم ولی تپل نی

سوال: مامانا تو پیج من میتونید لوازم نینی که دیگه نیاز ندارید بفروشید یا چیزی نیاز داشتید ب قیمت مناسب بخربد.

آیدی اینستاگرام:
@starly_shop_sismooni

سرچ کنید تو اینستا میاد بالا😍
برای مشاهده‌ی پاسخ‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:
https://gahvare.net/questions/6a40208890db8

من ساده میدم خیلی راضی ام

عزیزم من خودم نان میدم اپتامیل به دخترم نیافتاد
شما از گیگوز راضی بودیدتعریفش رو شنیدم ولی راستش ترسیدم شیر خشکش زو عوض کنم
ولی شنیدم اپتانیل وزن دهی داره ولی باز بسته به خود بچه ها هست

پرونوترا خوبه بگیر

من که برام اصن دوتاشون وزن دهی نداره

سوال های مرتبط