من هم اپتامیل دادم هردونوعش هم نان وزن دهیش نم عالیه
عزیزم چرا راضی نیستی؟من امروز ب گفته دکترش گیگوز گرفتم براش اما هنوز ندادم بهش
من پرونوترا میدم از همون اول گاهی گیر نمیاد ساده میدم ولی تپل نی
سوال: مامانا تو پیج من میتونید لوازم نینی که دیگه نیاز ندارید بفروشید یا چیزی نیاز داشتید ب قیمت مناسب بخربد.
آیدی اینستاگرام:
@starly_shop_sismooni
سرچ کنید تو اینستا میاد بالا😍
برای مشاهدهی پاسخها به لینک زیر مراجعه کنید:
https://gahvare.net/questions/6a40208890db8
من ساده میدم خیلی راضی ام
عزیزم من خودم نان میدم اپتامیل به دخترم نیافتاد
شما از گیگوز راضی بودیدتعریفش رو شنیدم ولی راستش ترسیدم شیر خشکش زو عوض کنم
ولی شنیدم اپتانیل وزن دهی داره ولی باز بسته به خود بچه ها هست
پرونوترا خوبه بگیر
من که برام اصن دوتاشون وزن دهی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.