۲ پاسخ

وای منم این علایم رو داشتم رفتم و نوار قلب ازم گرفتن دکتر گفت اینجوری شدی زودی برو بیمارستانی جایی احتمال سکته زیاده نمی‌خوام بترسونمت ولی حتمن دکتر برو قشنگم

عزیزم حتما سریعتر نوار قلب بده خدایی نکرده دور از جونت علائم سکته داری

سوال های مرتبط

مامان ملیکا ودوقلوها مامان ملیکا ودوقلوها ۳ سالگی