به نظرم زودتر برو
من 32 هفته رفتم یکمی وزنش کم بود خوب فرصت کمتری داشتم اصلاحش کنم
الان 29 هفته ای اگه اینجور باشه بیشتر فرصت داری
منم میخواستم بزارم یه دفعه 32 برم ولی دکترم گفت الان بری بهتره چون اگه وزنش کم باشه زود متوجه میشی و اصلاح میکنی ولی 32 هفته اگه متوجه بشی وزنش کمه استرس میگیری
بنظرم ۳۲بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.