خانما سه روز دیه میشم۲۹ هفته خوبه برای سنو رشد یا ۳۲ هفته برم

۳ پاسخ

به نظرم زودتر برو
من 32 هفته رفتم یکمی وزنش کم بود خوب فرصت کمتری داشتم اصلاحش کنم
الان 29 هفته ای اگه اینجور باشه بیشتر فرصت داری

منم میخواستم بزارم یه دفعه 32 برم ولی دکترم گفت الان بری بهتره چون اگه وزنش کم باشه زود متوجه میشی و اصلاح میکنی ولی 32 هفته اگه متوجه بشی وزنش کمه استرس میگیری

بنظرم ۳۲بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچک🤱 مامان کوچک🤱 ۱۰ ماهگی
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد