۳۲ هفته برا سنو رشد خویه؟

۷ پاسخ

آره من 31هفته 1روز رفتم

کی باشه من به 32 برسم😭

بله

منم ۳۲ هفته میرم

آره خوبه ، من سی هفته و یک روز رفتم

اره بهترین موقعس دکتر منم گفته ۳۲ هفته برو

اره بهترین موقعس

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری