بهترین موقعیت برا سنو رشد چند هفته اس

۶ پاسخ

اولی ۲۸ الی ۲۹
دومی ۳۲ الی ۳۳ اینا

۳۰هفتگی خوبه

اگه میخوایی چند بار بری همون ۲۸ یا ۲۹
ولی اگه مشکل خاصی نداری و یه بار کافیه همون ۳۲ هفته

من وزنش آنومالی کم بود ۲۲ هفته و ۲۶ هفته و ۳۲ هفته سونو دادم امروزم ۳۷ هفته سونو دارم

من یه بار ۲۹ هفته رفتم‌یه بارم امروز میرم

۳۰هفته
ک اگه کمبود وزن داشته باشه وقت داشته باشی جبرانش کنی

سوال های مرتبط

مامان دلنیا مامان دلنیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی