اولی ۲۸ الی ۲۹
دومی ۳۲ الی ۳۳ اینا
۳۰هفتگی خوبه
اگه میخوایی چند بار بری همون ۲۸ یا ۲۹
ولی اگه مشکل خاصی نداری و یه بار کافیه همون ۳۲ هفته
من وزنش آنومالی کم بود ۲۲ هفته و ۲۶ هفته و ۳۲ هفته سونو دادم امروزم ۳۷ هفته سونو دارم
من یه بار ۲۹ هفته رفتمیه بارم امروز میرم
۳۰هفته
ک اگه کمبود وزن داشته باشه وقت داشته باشی جبرانش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.