من الان برم سنو رشد خوبه یا بزارم ۳۰ هفته برم؟

۱۲ پاسخ

32هفته برو

الان اگه بری ۳۲/۳۳ هفته هم میفرستت دکترت

از ۳۱ هفته تا ۳۴ هفته انجام میشه

۳۰ هم نه ۳۲ برو
من خودم گذاشتم ۳۲ هفته

۳۲ هفته

من 32هفته میخا برم الان زوده

من ۲۶ رفتم ۳۲ هم نوشت برام

بهداشت به من گفت بهترین زمانش ۳۲ هفته هست

بزار ۳۲ ۳۳ برو

واسه من ۲۸ هفته آنومالی و داپلر نوشته

از ۲۸ هفته ب بعد وقت سونو رشد هست

دکترت مینویسه فکر کنم ۳۰ به بعد بهتر باشه

سوال های مرتبط

مامان 🧿هدیه خدا🧿 مامان 🧿هدیه خدا🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد