32هفته برو
الان اگه بری ۳۲/۳۳ هفته هم میفرستت دکترت
از ۳۱ هفته تا ۳۴ هفته انجام میشه
۳۰ هم نه ۳۲ برو
من خودم گذاشتم ۳۲ هفته
۳۲ هفته
من 32هفته میخا برم الان زوده
من ۲۶ رفتم ۳۲ هم نوشت برام
بهداشت به من گفت بهترین زمانش ۳۲ هفته هست
بزار ۳۲ ۳۳ برو
واسه من ۲۸ هفته آنومالی و داپلر نوشته
از ۲۸ هفته ب بعد وقت سونو رشد هست
دکترت مینویسه فکر کنم ۳۰ به بعد بهتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.