حتما برو سنو بده منم ۱۶ روز پری نشدم بعد پری شدم بعد پری بخاطر اینکه نفخ داشتم شکمم درد میکرد رفتم سنو شکم لگن دادم دکتر گفت به خاطر اینکه فولیکول خوب داشتی رها نشده تبدیل به کیست شده کیستم ۵ سانته دکتر گفت شانس آوردی زود فهمیدی وگرنه لوله ات می ترکید خونریزی داخلی میکردی 😐
برو دکتر عزیزم
منفی چرا پس پریود نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.