انومالی سرویسکس ۳۲ خوبه؟

۴ پاسخ

رعایت کن عزیزم زیاد سرپا نباش پله نرو خدایی نکرده بیاد پابین اذیت میشی کارت به سرکلاژ میکشه

منم ۳۲بود

برای منم ۳۲ بود منم والا رعایت زیاد نمیکردم خداروشکر تا الان مشکلی پیش نیومده

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان البالو💋🍒 مامان البالو💋🍒 ۵ ماهگی