مامانا پسرم واکسن زده الان تب داره چ کنم؟

۸ پاسخ

حتما پاشویه کن من هم واکسن 2ماهگی هم 4 ماهگی و هم 6 ماهگی که زدم شب یکی دوساعت پاشویه کردم چون خیلی تب داشت همون پاشویه کاملا تبشو قطع میکرد خیلی خوبه پاشویه

وای منم صبح واکسن دخترم رو زدم الان داره تب می‌کنه😭😭

هر چند ساعت قطره میدی

دستمال نخی با آب ولرم بشور
بذار روی پیشونی فقط
سرش خنک میشه

پاشویه کن آب ولرم و نمک ، پیاز بزار کف پاش اینا میاره پایین تر نیومد تب بر و شیاف لباساش هم حتما سبک باشه

پیاز حلقه کن توی جوراب بذار بپوش براش
بهترین راه کار
من تجربه کردم برای دوتا پسرام
فوری تب میاد پایین

هر چهار ساعت استامینوفن بده دیدی پایین نمیاد شیاف بزار براش

دخترمنم صبح تا حالا خوب بود حالا تب کرده چکار کنم

سوال های مرتبط