پسرم تب داره واکسن زده چیکا کنم؟😭😭😭

۱۰ پاسخ

دستمال با آب ولرم خیس کنید بزارید روی شکم، پشت گردن و پاهاش
بزارید چند دقیقه و بردارید دستمالم زیاد خیس و اب سرد نباشه

پاراکید بده بهش و پاشویه با آب ولرم زیر بغل پیشونی شکم

لباس گرم تنش نکن مثلاً در حد رکابی یا تیشرت
هر ۴ ساعت پاراکید بهش بده
تبش چنده؟؟

منم چند روز دیگه موقع واکسن ۶ ماهگی پسرمه از الان استرس گرفتم

اگ تبش بالاس بیشتر از دوساعته ک بهش داراکید دادی براش شیاف بزار لباساشو در حد ی رکابی زیر دکمه کم کن

اگ پد تب بر داری بزار اگ ن کف پاشو خیس کن تبشو هر نیم ساعت از زیر بغل چک کن موقع پاراکید دادن دوبرابر وزنش بده

اگه استامینوفن دادی و بازم بالاس لباسشو کم کن دستمال مرطوب شده بزار رو شکم و گردنش کف پاهاش پیاز حلقه کن بزار و دراخر نیومد پایین شیاف استامینوفن بزار

با یکم آب نمک پاشویه کن

منم ار دیروزه زدم بچم تب داره

استامینوفن بده هر ۴ ساعت خیلی نپوشون

چنده؟
لباساشو کم کن پاشویه کن با اب ولرم

سوال های مرتبط

مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی